Sabtu, 22 Jun 2013


SKINCERITY Dan Bagaimana Berfungsi?

Tambah kapsyen

Skincerity (keluaran Nucerity International) merupakan produk kosmetik berteknologi tinggi yang dicipta oleh pakar-pakar kulit Amerika; dibawah geran R&D kerajaan Amerika Syarikat (SBIR No. AR44435). Ia adalah masker pertama di dunia yang mampu "bernafas" sambil mengekalkan kelembapan dan membasmi kuman pada kulit. Justeru ia menyediakan "platform" terbaik untuk penyembuhan masalah kulit dari dalam secara semulajadi!





Keberkesanan SKINCERITY!

Skincerity dicipta khas untuk menyelesaikan masalah-masalah kulit dan sesuai untuk semua jenis kulit - lelaki, perempuan, kanak-kanak, malah bayi yang baru lahir! 


Alami keajaiban Skincerity sekarang! Keputusan kajian yang dijalankan oleh University of Texas Health Science Center di San Antonio, Texas menunjukkan 67% daripada pengguna yang diuji mengalami perubahan mendadak dari segi keanjalan kulit dan kekurangan kedutan sebanyak 39% hingga 200%! 

Dan kini Skincerity telah pun memasuki pasaran Malaysia secara online dan offline! Yang menariknya, Malaysia adalah negara operasi terbaru yang ke-11! 



Sains di sebalik SKINCERITY

Skincerity Nightly Breathable Barrier® ialah revolusi teknologi kulit yang bertindak sebagai layer kedua di kulit. Penyelidikan Teknologi ini di patent dan di bangunkan oleh ahli dermatology dengan sumbangan tabung National Institutes of Health.
Skincerity's teknolgi telah di uji dan telah mencapai standard professional komuniti perubatan

Dalam ujian pada kesan garis halus dan kedutan wanita beumur 69 dan seorang lelaki dalam tempoh 3 bulan untuk menentukan kebolehkan dan kemampuan anti penuaan oleh Skincerity  pada bahagian paling terdedah iaitu tangan.

 
Keputusan yang di nilai oleh the University of Texas Health Science Center in San Antonio, Texas menunjukan 67% peserta  mempunyai kekurangan kedutan 39% hingga 200%. ( kena ingat mereka sudah berumur 69 tahun. Tetapi pada mereka yang lebih muda kesannya lebih baik dan cepat)

Satu lagi ujian yang di jalankan Department of Dermatology, University of Utah Medical School menggunakan teknolgi Skincerity berbanding dengan cream aktif agen untuk menentukan yang mana lebih berkesan dari segi agen aktf

 Keputusan kajian Utah Medical School  menunjukan selepas 2 jam  Skincerity  di gabungkan dengan anti oksida kegemaran anda memberi kesan 3 kali ganda berbanding menggunakan cream anti oksida sahaja. Ini bermakna gabungan sebarang produk anti oksida bersama Skincerity akan memberikan kesan lebih baik kepada anda sebanyak 3 kali ganda!

Skincerity juga sangat efektif untuk merawat kulit bekas jerawat. Gambar di bawah menunjukan hanya sekali pengunaan Skincerity dapat mengurangkan lebih 74% bakteria mengakibatkan jerawat.
  


.
 Cara guna SKINCERITY


Cara penggunaan Skincerity sangat mudah hanya dengan sapukan sahaja di di kawasan kulit yang anda kehendaki sebelum tidur.

Ianya akan mencuci dan cepat kering melalui micro-porous masque hanya beberapa saat sahaja. Masque ini akan berkekalan di kulit untuk beberapa jam dan berfungsi untuk:-

1) Melindungi tahap kelembapan kulit.
2) Bolehkan kulit sentiasa  rehydrate dan mengekalkan kelembapan kulit sepanjang malam. Ini akan membuatkan kulit lebih lembut, lembab dan kulit  lebih licin.
3) Pada masa yang sama akan membenarkan lebih banyak oksiden melalui liang - liang kulit.
4) Menggunakan Skincerity bersama produk anti oksida kegemaran anda akan memberikan tahap effisien dan nilai tambah BERKALI-KALI GANDA KEBERKESANAN.
5) Skincerity tidak seperti produk anti aging yang lain membuatkan kesan liang roma tersumbat dan juga beri kesan sakit atau memberi kesan sampingan lain.
6) Dari inovasi teknologi Skincerity anda akan dapati setelah bangun tidur  kulit anda akan lebih lembut, cerah, segar dan kelihatan lebih muda.
7) Kehebatan kemajuan teknolgi  ini di sokong oleh penyelidikan dan ujian klinikal serta di iktiraf oleh U.S. medical schools.

Skincerity..Dermatologist tested and recommended


Testimoni testimoni yang telah mengunakan SKINCERITY









Harga RM280 sebotol.. tetapi kenapa nak beli sedangkan boleh mengunakan secara percuma.. untuk keterangan lanjut hubungi saya atau sms 019-3618066  (shukri)..  Kita hanya ikhtiar  dan hanya allah yg menententukannya.. in sya allah

1 ulasan: